Chcesz z nami zmieniać rynek innowacji w Polsce?
Zobacz case studies naszych współprac!
ZOSTAŃ PARTNEREM
Twórz z nami projekty zmieniające rynek!
Innowacje, startupy, młodzież, studenci, absolwenci, pre seed, inkubacja i legislacja - angażuj się w gotowe projekty lub twórz z nami nowe inicjatywy!
Czy Twoja organizacja wspiera innowacje lub chce zyskać dostęp do startupów? A może pragniesz wspierać młode talenty i przedsiębiorczość? Dzięki współpracy z IHF nie tylko działasz na rzecz młodych, ale także wzmacniasz polski ekosystem startupowy na wczesnym etapie. Wspólnie z partnerami realizujemy projekty skierowane do różnych grup docelowych, takich jak najbardziej ambitni studenci, absolwenci, młodzi przedsiębiorcy czy startupowcy. Twórz z nami inicjatywy, które zmieniają polską scenę startupową i wspierają rozwój biznesu. Dołącz jako Partner Strategiczny i bądź częścią naszej misji!
RODZAJ WSPÓŁPRACY
Wybierz najlepszą ścieżkę dla Twojej organizacji!
Współprace strategiczne



Wsparcie finansowe umożliwia nam realizację kluczowych inicjatyw oraz osiąganie jeszcze większego wpływu. Partnerzy, dzięki wieloletniej ekspertyzie Fundacji, otrzymują wyjątkowe korzyści, w tym dostęp do polskiego rynku startupowego i unikalnych danych, możliwość aktywnego uczestnictwa w kształtowaniu tematyki organizowanych wydarzeń, dostęp do spersonalizowanych pakietów świadczeń wizerunkowych oraz dostęp do uczestników, startupów, prelegentów i rozbudowanej sieci kontaktów, którą budujemy podczas naszych inicjatyw.
Współprace merytoryczne



Fundacja Innovations Hub jest napędzana sercem i zaangażowaniem setek wybranych specjalistów oraz mentorów, którzy pragną dzielić się swoją wiedzą z innymi. Łączymy osoby, które osiągnęły sukces i chcą wesprzeć nową generację założycieli, otwierając im drzwi, aby nie musieli pokonywać tych samych trudności. W ramach współpracy promujemy partnerstwa na naszych kanałach społecznościowych oraz podczas wydarzeń, zapewniając partnerom ekspozycję i wartościowe kontakty wśród uczestników naszych inicjatyw, w tym startupowców, młodych przedsiębiorców czy przyszłych liderów.
Współpraca technologiczna i infrastrukturalna



Wsparcie Fundacji poprzez dostarczanie oprogramowania i infrastruktury pozwala nam jeszcze skuteczniej realizować nasze cele. Organizacje, oferujące oprogramowanie i infrastrukturę zyskują dostęp do klientów, dodatkową promocję oraz wzmacniają swój wpływ społeczny, podczas gdy Fundacja może działać przy niższych kosztach operacyjnych. Partnerzy tacy jak Google for Nonprofits, Canva czy ClickMeeting umożliwiają nam funkcjonowanie na rynku - dokładają swoją cegiełkę do rozwoju polskiej sceny inkubacji oraz wspierania ekosystemu innowacji. Dołącz do nas.
KORZYŚCI
Współpraca z nami przynosi obopólne korzyści
Skuteczna promocja Twojej organizacji wśród społeczności startupowej!
Współpracując z IHF otrzymujesz jeden z pakietów promocyjnych z naszej oferty marketingowej. Razem z nami skutecznie promuj swoją działalność wśród wybranych grup odbiorczych w sieci! Facebook, Instagram, Tik-Tok, Linked-In, czy Google Ads - wykorzystaj w pełni potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu razem z Fundacją Innovations Hub!
0 tys.
profesjonalistów rocznie ogląda nasze treści na platformie LinkedIn
+0 tys.
odbiorców naszych treści w mailingu
0 - 0
uczestników każdorazowo bierze udział w naszych wydarzeniach stacjonarnych
+0 tys.
studentów i absolwentów z całej Polski ogląda nasze treści na Facebooku i Instragramie
Dodatkowo:
Dostęp do Ekosystemu Startupowego
Zyskaj bezpośredni dostęp do członków ekosystemu startupowego, w tym Founderów, Funduszy VC, Mediów Biznesowych, Korporacji, Akceleratorów, Instytucji Publicznych oraz 100+ ekspertów i mentorów, którzy na co dzień wspierają rozwój naszych startupów na każdym etapie.
Dostęp do unikalnych danych rynkowych
Korzystaj z ekskluzywnych analiz i danych, które wspierają podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych, zapewniając Twojej organizacji przewagę konkurencyjną.
Scouting talentów i młodych liderów
Odkrywaj i zatrudniaj utalentowanych profesjonalistów oraz młodych liderów dzięki naszym inicjatywom scoutingowym i współpracy z najlepszymi uczelniami w Polsce.
Realizacja wysokiej jakości wydarzeń w duchu CSR
Zorganizuj z nami profesjonalne eventy, które inspirują, edukują i wspierają działania na rzecz pozytywnych zmian, jednocześnie budując wizerunek Twojej organizacji jako lidera zaangażowania społecznego i środowiskowego.
Unikalna ekspertyza we wdrażaniu innowacji i rynku pre-seed
Zyskaj dostęp do specjalistycznej wiedzy i doświadczenia w zakresie wdrażania innowacji oraz tworzenia startupów na wczesnym etapie.
...jesteśmy elastyczni na Twoje potrzeby
W Fundacji Innovations Hub jesteśmy elastyczni wobec Waszych aktualnych celów. Każdy projekt realizujemy w oparciu o cele społeczne i biznesowe, dostosowując nasze wsparcie do indywidualnych wymagań biznesu.
NASI PARTNERZY
Dziękujemy Tym, którzy nam zaufali!


















CASE STUDIES
Poznaj nas bliżej dzięki opiniom innych
Odkryj naszą działalność w unikalnych materiałach. Znajdziesz tam szczegółowe opisy projektów Fundacji, przykłady innowacji ze świata startupów oraz podsumowanie zeszłorocznej edycji Innovations Hub Summit!
Dodatkowe materiały
Raport z działalności Fundacji
Ulotka inwestorska - Innovations Hub Summit 2024
Ulotka - Expand North Star


PARTNER WYDARZENIA
Realizujesz wydarzenie i szukasz partnerów?
Wspieramy wydarzenia w całej Polsce, zgodnie z zasadami wspólnego ekosystemu inkubacji. Jeśli organizujesz event związany ze startupami lub skierowany do młodzieży/ studentów/ absolwentów/ startupowców i interesuje Cię perspektywa inkubacji/ innowacji/ transferu technologii/ rynku pre seed, napisz do nas! Możliwości współpracy są różnorodne, ale jedno jest pewne – razem możemy więcej!
Typ partnerstwa
Co należy dostarczyć?
Podstawowe informacje o evencie, miejscu, dacie, godzinie, informacjach o SM, czy stronie internetowej organizatora.
Cenimy czas naszych founderów, dlatego w przypadku chęci ich angażu wymagamy wskazania konkretnych (mierzalnych) benefitów z udziału w wydarzeniu, warunków uczestnictwa wraz z informacją czy wydarzenie ma charakter odpłatny/nieodpłatny. Ponadto istotna jest informacja o grupie odbiorczej wydarzenia (sektor, etap rozwoju startupu).
Informacja prasowa na LinkedIn Zobacz wytyczne ↓
Grafiki i ew. nagrania Zobacz wytyczne ↓
Logotypy wydarzenia w wersji kolorowej, monochromatycznej na ciemnym (czarnym) i jasnym (białym) tle, najlepiej w formatach .png lub/i .svg.
Co oferujemy w zamian?
Możliwość umieszczenia logotypu Fundacji na materiałach promocyjnych inicjatywy lub wydarzenia w ramach realizowanego projektu.
Dystrybucja informacji kanałami wewnętrznymi do bazy startupów w Polsce.
Publikacja informacji prasowej na LinkedIn nie więcej niż 2 postów miesięcznie.
W wydarzeniach szczególnej wagi wsparcie w koordynacji udziału startupów.
Udział 1-2 przedstawicieli Fundacji w wydarzeniu.
WYTYCZNE
Ważne informacje dla przyszłych Partnerów
Wytyczne do publikacji
- Oznaczanie podmiotów poprzez znak @ wraz z dodaniem linków URL do ich profili w mediach społecznościowych.
- Kluczowe informacje dotyczące wydarzenia: data, miejsce, grupa docelowa, warunki uczestnictwa (w tym czy wydarzenie ma charakter odpłatny/nieodpłatny).
- Jednoznaczny call to action: przekierowanie na stronę rejestracji, stronę eventu itd..
- W przypadku publikacji SM zachęcenie do reakcji i komentarzy.
- W przypadku publikacji SM hasztagi na końcu dotyczące tematyki i emotikony wtopione w treść.
Wytyczne do grafik i nagrań
- 1500 px × 1500px
- Facebook post – opcjonalne
- Instagram post – preferowane
- LinkedIn post – opcjonalne
- 1600 px × 900 px
- Facebook post – preferowane
- 1080 px × 1920 px
- Facebook relacja (Stories) – wymagane
- Instagram relacja (Stories) – wymagane
- Facebook rolki (Reels) – opcjonalne
- Instagram rolki (Reels) – opcjonalne
- 1600 px × 900 px
- LinkedIn post – preferowane
- X post – preferowane
- Strona WWW (zakładka newsy) – wymagane
- Wewnętrzne kanały komunikacji i mailing – preferowane
- Nagrania wideo:
- Niewskazane na LinkedIn: Zaleca się unikanie nagrań wideo na platformie LinkedIn, które charakteryzują się mniejszymi zasięgami.
- Zalecane na innych platformach: Nagrania wideo są odpowiednie i mogą być efektywne na Facebooku, Instagramie oraz X. Upewnij się, że formaty wideo są zgodne z wytycznymi każdej z tych platform.
- Formaty plików:
- Grafiki: Preferowane formaty to JPG lub PNG.
- Wideo: Preferowane formaty to MP4 lub MOV.
- Proporcje i Kompozycja:
- Zachowaj odpowiednie proporcje dla każdego formatu, aby grafiki dobrze wyglądały na różnych urządzeniach i w różnych układach.
- Zachowaj marginesy na grafikach.
- Kluczowe elementy grafiki powinny być umieszczone w centralnej części obrazu, aby były dobrze widoczne na różnych urządzeniach i formatach wyświetlania.
Gdzie należy złożyć wniosek o partnerstwo/patronat?
Identyfikacja wizualna Innovations Hub
Pole ochronne
⚠️ Pamiętaj o zachowaniu odstępów - pole ochronne IHF jest kreślone przez wysokość litery “I”

Pliki do pobrania
Logo IHF kolor
Logo IHF kolor ciemny SVG
Logo IHF kolor ciemny PNG
Logo IHF kolor jasny SVG
Logo IHF kolor jasny PNG
Logo IHF czarne
Logo IHF czarne SVG
Logo IHF czarne PNG
Logo IHF białe
Logo IHF białe SVG
Logo IHF białe PNG
WYDARZENIA
Wspieramy największe wydarzenia w Polsce! Razem możemy więcej!

















Cześć!
Nazywam się Mateusz Badura i jestem Dyrektorem ds. Gospodarczych Fundacji Innovations Hub. Chętnie porozmawiam z Tobą o Tym czego potrzebujesz i jak możemy Ci w Tym pomóc!
Spotkajmy się przy kawie ☕️ w CIC, ul. Chmielna 73, Warszawa!
Umów spotkanie

